X-PDF

Карточки с заданием,определение Джумленинъ экинджи дередже азалары

Поделиться статьей

Джумленинъ экинджи дередже азалары

(Второстепенные члены предложения)

Айырыджы (определение)

Тамамлайыджы

(дополнение)

Ал

(обстоятельство)

Насыл?(Какой?

Какие?Какая?) Кимнинъ?(Кого?)

Ненинъ? (Чей?)

суаллерине джевап бере

Кимни?(Кого?)Нени? (Чего?) Кимде? (У кого?) Неде? (У чего?)

Кимден? (От кого?) Неден?

(От чего?) Кимге? (Кому?) Неге? (Чему?)  суаллерине джевап бере

Къайда? (Где?)

Не вакъыт? (Когда?)

Не ичюн? (Почему?)

Къайдан? (Откуда?)

Ким акъкъында? (О ком?)

Не акъкъкъында?(О чем?)

суаллерине джевап бере

 

Джумленинъ экинджи дередже азалары

(Второстепенные члены предложения)

Айырыджы (определение)

Тамамлайыджы

(дополнение)

Ал

(обстоятельство)

Насыл?(Какой?

Какие?Какая?) Кимнинъ?(Кого?)

Ненинъ? (Чей?)

суаллерине джевап бере

Кимни?(Кого?)Нени? (Чего?) Кимде? (У кого?) Неде?

 (У чего?)Кимден? (От кого?) Неден? (От чего?) Кимге? (Кому?) Неге? (Чему?) суаллерине джевап бере

Къайда? (Где?)

Не вакъыт? (Когда?)

Не ичюн? (Почему?)

Къайдан? (Откуда?)

Ким акъкъында? (О ком?)

Не акъкъкъында?(О чем?)

суаллерине джевап бере

 

Джумленинъ экинджи дередже азалары

(Второстепенные члены предложения)

Айырыджы (определение)

Тамамлайыджы

(дополнение)

Ал

(обстоятельство)

Насыл?(Какой?

Какие?Какая?) Кимнинъ?(Кого?)

Ненинъ? (Чей?)

суаллерине джевап бере

Кимни?(Кого?)Нени? (Чего?) Кимде? (У кого?) Неде?

 (У чего?)Кимден? (От кого?) Неден? (От чего?) Кимге? (Кому?) Неге? (Чему?) суаллерине джевап бере

Къайда? (Где?)

Не вакъыт? (Когда?)

Не ичюн? (Почему?)

Къайдан? (Откуда?)

Ким акъкъында? (О ком?)

Не акъкъкъында?(О чем?)

суаллерине джевап бере

 

Джумленинъ экинджи дередже азалары

(Второстепенные члены предложения)

Представленная информация была полезной?
ДА
61.05%
НЕТ
38.95%
Проголосовало: 1566

Айырыджы (определение)

Тамамлайыджы

(дополнение)

Ал

(обстоятельство)

Насыл?(Какой?

Какие?Какая?) Кимнинъ?(Кого?)

Ненинъ? (Чей?)

суаллерине джевап бере

Кимни?(Кого?)Нени? (Чего?) Кимде? (У кого?) Неде? (У чего?)

Кимден? (От кого?) Неден? (От чего?) Кимге? (Кому?) Неге? (Чему?) суаллерине джевап бере

Къайда? (Где?)

Не вакъыт? (Когда?)

Не ичюн? (Почему?)

Къайдан? (Откуда?)

Ким акъкъында? (О ком?)

Не акъкъкъында?(О чем?)

суаллерине джевап бере

 

 

 

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Эв артында балабан сельбилер оселер.Эр саба сельбилерде бир бульбуль оте.Бульбуль йырыны мен пек севем.Бир кунь сельбиде бульбуль отьмеди.

Бульбуль узакъларгъа кеткен.

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Къабакъ бостанда осе.Къарпыз тарлада пише.Къавуннынъ лезети къокъулы ве татлы.Бакъла Каъырымнынъ топрагъында берекетли ола.

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Эв артында балабан сельбилер оселер.Эр саба сельбилерде бир бульбуль оте.Бульбуль йырыны мен пек севем.Бир кунь сельбиде бульбуль отьмеди.

Бульбуль узакъларгъа кеткен.

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Къабакъ бостанда осе.Къарпыз тарлада пише.Къавуннынъ лезети къокъулы ве татлы.Бакъла Каъырымнынъ топрагъында берекетли ола.

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Эв артында балабан сельбилер оселер.Эр саба сельбилерде бир бульбуль оте.Бульбуль йырыны мен пек севем.Бир кунь сельбиде бульбуль отьмеди.

Бульбуль узакъларгъа кеткен.

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Къабакъ бостанда осе.Къарпыз тарлада пише.Къавуннынъ лезети къокъулы ве татлы.Бакъла Каъырымнынъ топрагъында берекетли ола.

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Эв артында балабан сельбилер оселер.Эр саба сельбилерде бир бульбуль оте.Бульбуль йырыны мен пек севем.Бир кунь сельбиде бульбуль отьмеди.

Бульбуль узакъларгъа кеткен.

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Къабакъ бостанда осе.Къарпыз тарлада пише.Къавуннынъ лезети къокъулы ве татлы.Бакъла Каъырымнынъ топрагъында берекетли ола.

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Эв артында балабан сельбилер оселер.Эр саба сельбилерде бир бульбуль оте.Бульбуль йырыны мен пек севем.Бир кунь сельбиде бульбуль отьмеди.

Бульбуль узакъларгъа кеткен.

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Къабакъ бостанда осе.Къарпыз тарлада пише.Къавуннынъ лезети къокъулы ве татлы.Бакъла Каъырымнынъ топрагъында берекетли ола.

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Эв артында балабан сельбилер оселер.Эр саба сельбилерде бир бульбуль оте.Бульбуль йырыны мен пек севем.Бир кунь сельбиде бульбуль отьмеди.

Бульбуль узакъларгъа кеткен.

 

Берильген джумлелерде экинджи дередже азаларынынъ астларыны сыз.

Къабакъ бостанда осе.Къарпыз тарлада пише.Къавуннынъ лезети къокъулы ве татлы.Бакъла Каъырымнынъ топрагъында берекетли ола.

 

 


Поделиться статьей
Автор статьи
Анастасия
Анастасия
Задать вопрос
Эксперт
Представленная информация была полезной?
ДА
61.05%
НЕТ
38.95%
Проголосовало: 1566

или напишите нам прямо сейчас:

Написать в WhatsApp Написать в Telegram

Методичка 13098

Поделиться статьей

Методические указания по подготовке образовательных программ, проведению практических работ, самостоятельному изучению дисциплины или подготовке к проверке знаний.


Поделиться статьей

Методичка 13016

Поделиться статьей

Методические указания по подготовке образовательных программ, проведению практических работ, самостоятельному изучению дисциплины или подготовке к проверке знаний.


Поделиться статьей

Методичка 12893

Поделиться статьей

Методические указания по подготовке образовательных программ, проведению практических работ, самостоятельному изучению дисциплины или подготовке к проверке знаний.


Поделиться статьей

Методичка 12827

Поделиться статьей

Методические указания по подготовке образовательных программ, проведению практических работ, самостоятельному изучению дисциплины или подготовке к проверке знаний.


Поделиться статьей

Методичка 12830

Поделиться статьей

Методические указания по подготовке образовательных программ, проведению практических работ, самостоятельному изучению дисциплины или подготовке к проверке знаний.


Поделиться статьей

Методичка 12835

Поделиться статьей

Методические указания по подготовке образовательных программ, проведению практических работ, самостоятельному изучению дисциплины или подготовке к проверке знаний.


Поделиться статьей

или напишите нам прямо сейчас:

Написать в WhatsApp Написать в Telegram
Заявка
на расчет